نکات مهم نگهداری از دوربین مداربسته در مقابل حوادث طبیعی

برای نگهداری از دوربین مداربسته تمامی قطعات و اجزای آن هر چند وقت یکبار بایستی چک شوند بدین منظور توجه به نکات زیر اهمیت زیادی دارد .

نحوه نگهداری از دوربین مداربسته

همانطور که اشاره شد دوربین مداربسته و تجهیزات آن را هر چند وقت یکبار چک کرده و از سلامت قطعات آن اطمینان حاصل کنید , گاهی ممکن است تنها یک قطعه جزئی دچار مشکل شده باشد و با بی توجهی به آن دوربین خسارت دیده و یا حتی از کار بیوفتد برای جلوگیری از بروز چنین مسائلی و برای نگهداری از دوربین مداربسته می توانید از تکنسین های مربوطه بخواهید که دوربین مداربسته را چک کنند و یا خود این کار را انجام دهید , قطعات و قسمت هایی از دوربین مداربسته که باید چک شود :

لنز دوربین مداربسته

نگهداری از دوربین مداربسته کار سختی نیست فقط کافی است به صورت دوره ای دوربین و برخی قطعات آن چک شود و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل گردد . یکی از قطعات دوربین های مداربسته که باید به طور منظم چک شود لنز دوربین مداربسته است , عوامل طبیعی همچون باران و گردوخاک ممکن است لنز را آلوده کرده باشد و همین هم مانعی برای دید دوربین مداربسته به شمار می رود .

کابل دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته ای که با سیم هستند و به وسیله کابل و کابل کشی متصل می شوند , کابل های دوربین مداربسته ممکن است دچار پوسیدگی هایی شده باشند که این مساله کیفیت تصاویر را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد بدین منظور برای نگهداری از دوربین مداربسته و جلوگیری از بروز خسارت کابل های فرسوده را تعویض کرده و حتما برای جلوگیری از آسیب از پوشش کابل استفاده نمایید .

گرد و غبار

دوربین مداربسته اگر برای مدت زمان طولانی است که کار می کند قطعا بر روی کاور دوربین و یا حتی لنز آن گرد و غبار جمع شده است این گردوغبار ها می توانند به داخل دوربین نفوذ کرده و برخی از بخش های آن را از کار بیاندازند برای نگهداری از دوربین مداربسته به بهترین نحو لازم است هر چند وقت یکبار این گردو غبار ها زدوده شوند .


سوله سازی دوربین ,مداربسته ,نگهداری ,کابل ,قطعات ,کرده ,دوربین مداربسته ,برای نگهداری ,برای جلوگیری ,بدین منظور ,اطمینان حاصل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیوند یکتا رژیم غذایی ساعت مچی هنر آبی بیوات دانلود فایل های کمیاب والیبال 2020