با سلام

تحصیلات و تجارب ما، در پروژه های متفاوتی، باعث آن شد که ما پاسخی برای همه پروژه ها و گره های عمرانی و نقشه ای و نقشه برداری و . . . بیابیم که با تلاش پی دربی و تمرکز حواس و آنالیز رفتارهای تخصصی سازه ها و انسان ها و طبیعت، نکات پوشیده علمی را که بسیاری از متخصصان هم درپی کشف آن هستند، به آن دست پیدا کنیم.

و این لطف الهی هم شامل حال ما شد که با کار فراوان، اعتماد به نفس و تسلط بر اجراء و عملیاتی کردن علومی که برای آبادانی و رفاه بشریت در صدد توسعه آن هستند، را به دست آوریم تا بتوانیم یکی از خدمت گذاران انسان ها باشیم و در انجام نقشه و پیاده سازی نقشه و اجرای نقشه و مطالعات و برداشت و آنالیز وضع موجود و نقشه برداری و کنترل و نظارت حرفی برای گفتن داشته باشیم.

از این بابت نیاز بود توانایی های خود را در انجام عملیات های متفاوت نقشه برداری ، در معرض دید قرار دهیم تا شاید کسانی نیاز به چنین تخصصی داشته باشند و با ذکر تخصص، بتوانیم در انجام درخواست های شما و مشاوره، خدمتی کرده باشیم.    


علوم اجرایی نقشه ,انجام ,برداری ,باشیم ,نقشه برداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رمان ماکانی نفسـ social.netssan@gmail.com ستاره صدا [ دانلود آهنگ و موزیک جدید با لینک مستقیم ] sinadls دانلود آگهی ترحیم پرو موزیک سایت افزایش فالوئر سایبریسم سلامت برگی از انجیل