با سلام

بسیاری از افراد در جامعه، همیشه حتی اگر هم از موضوعی مطمئن هستند، باز هم یک دغدغه ای دارند که ممکن است یکطرف قضیه ناقص باشد. فی المثل : پیش آمده که  افراد به کرات مراجعه کردند به ما و چه در ابتدای کار و چه در حین برداشت یو تی ام ملکشان و چه پس از تکمیل نقشه آنان، می پرسند بعد باید چه کنیم؟

پاسخ را اگر چه بارها برای مراجعین تشریح می کنیم و در مشاوره دادن به انسان ها، خسیس نیستیم، ولی جهت اطمینان خاطر آنها و همه کسانی که از این به بعد مصمم به ثبت ملک خود هستند، پاسخ آنها را در قاب راهنمای فوق در معرض دید قرار دادیم تا کاملاً مطمئن شوند و روند ثبت ملک خود را بدانند.

پس از ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک به ثبت اسناد و املاک توسط پست، لازم است بدانید پرونده شما در ثبت اسناد و املاک باز و بررسی می شود و سپس شماره پرونده شما را برایتان مسیج می کنند و شما باید آن شماره پرونده و شماره ملی خود را در فیلد مربوط به پرونده خود، در سایت ثبت اسناد و املاک وارد می کنید و در آنجا روند جاری پرونده خود را می بینید که از شما خواسته هزینه کارشناسی بپردازید و . . . و اقدامات دیگری که شما را در جریان می گذارند با روند پرونده تان و پس از کارشناسی در محل ملک و مطابقت نقشه یوتی امی که از ملک تهیه شده با وضع موجود آن و تأییدیه کارشناس، و طی شدن پروسه اداری آن، برای شما سند صادر می شود.

در ضمن : اگر ملک شما آپارتمانی است و یک طبقه به بالاست، دو مرحله ای می شود که مرحله اول همان است که ذکر شد و مرحله دوم پس از کسب سند اصلی، در محضر، مشاعات طبقات را با امضاء به تفکیک، سند صادر می کنند که توضیحات آن در مطلبی جداگانه در معرض دید قرار خواهیم داد.

در صورتی که مطالب مفید بودند، ما را از دعای خیر خویش محروم نسازید

با تشکر  

 

 


علوم اجرایی پرونده ,شماره ,مرحله ,املاک ,اسناد ,روند ,شماره پرونده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان سرا فارسی کج markaztosseh.ir بهترین وبلاگ دانلود بازیهای جدید کامپیوتری دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر فروش بیشتر انکر تکست Armoo دانلود آهنگ جدید شاد